Awek Candy Cotton ❤
F

birthday boy :)
Monday 30 July 2012 ? 0 Atashinchi ?
hai assalamualaikum , 30.07.94 lahirnya seorang insan bernama Mohammad Hafiz bin Jamian yang merupakan bekas buah hati aku yang takkan aku lupa sampai aku mati . Yaa hari nie 30.07.2012 merupakan hari jadinya yang ke 18 tahun , tue sudah awak tu , kalau aku still dengan dia mesti aku akan sambut dengan die , tapi sayang hubungan kami tak seperti yang kiteorang rancang , semuanya berakhir dalam sekelip mata , terlalu berat untuk meninggalkan insan yang aku gelarkan 'HUBY' selame 9 bulan , hmmmmmm terlalu banyak kenangan terindah yang tak boleh aku lupakan , mungkin aku tak dapat nak hidup di samping die , tapi mungkin akan ada yang lagi baik untuk die , aku hanya mampu mendoakan :( di hari jadi die aku tak mampu dengar suare die yang aku rindu , ya allah tuhan jek tahu betape sabarnye aku hadapi dugaan nak lupakan die :( tapi alhamdulilah tuhan temukan aku dengan insan yang lebih baik dari die , aku besyukur masih ade insan yang sudi memahami segala kerenah aku macam die buat aku dulu , tapi aku tak boleh lupakan kenangan aku dengan die , tapi aku tak sanggup juga nak lukakan hati insan yang bernama Ahmad Sufi , terlalu bnyak dugaannya ya allah , Semoga di hari jadinya die akan lebih mengerti ape itu kehidupan sebenar , semoga die menjadi lebih matang dan tidak terlalu berharap dengan orang lain , Kepada apiz , selamat hari jadi , somga panjang umur , dimurahkan rezeki , ceria selalu , bahagia dengan mama dengan kakak serta insan tersayang , jangan pernah padam memori manis kite , jangan pernah padam name aku dalam hati kau , aku sayang kau sebagai sahabat aku , hargai setiap detik perkenalan kite di Bandar Tenggara and last say i miss so fuck damn much :* xoxo


Thanks for reading :)




Older Post