Awek Candy Cotton ❤
F

Hubungan Kami :*
Wednesday 23 May 2012 ? 0 Atashinchi ?
ILOVEYOU !!!
Haiii nama aku mariana fazira or as known as mai , aku ada seorang lelaki yang paling aku sayang dalam hidup aku . nama dia AHMAD SUFI or as known as alip . yeahh nickname kitaorang memang berbeza dari nama kitaorang sendiri . soo ada kitaorang kesah ? Okey perkenalan aku dan dia start pada 03 Januari 2012 di MUKABUKU ! *ohh terharu . Mula-mula aku tak tahu pun yang kitaorang nih sekampung , then bermula lah dengan pemberian nombor telefon . Hahahahaha , Then kitaorang just jadi kawan jek ,kawan yang seolah-olah macam couple . best sangat time uh . kalau boleh hari2 nak bersuper saver . tapi masa uh aku ada relate lagi dengan sape entah , aku pun lupa . tapi dia tetap sabar tunggu aku , sampai lah pada Tahun Baru Cina kitaorang disatukan menjadi pasangan . kitaorang couple takde ah macam korang , sweet sawit bagai , just be simple . hm banyak halangan kitaorang tempuh bersama . tapi sikit pun tak menghapuskan hubungan kitaorang , now dah masuk anniversary yang ke 5 bulan , aku happy sangat hidup dengan dia . even aku dah banyak sakitkan hati dia , dia tetap maafkan aku , dia terlalu baik untuk aku sampai aku tak mampu padam dia dalam hidup aku . even dia tak handsome or hot macam orang lain , tapi aku bangge dapat dia sebab dia dapat paham apa aku nak , dia tahu jage perasaan aku and dia pun sayang aku . jujur aku cakap tak pernah aku jumpe lelaki macam dia dalam hidup aku . Aku harap sangat hubungan aku dengan dia kekal sampai ke perhubungan yang halal . aku berharap dia jadi yang terakhir untuk aku , aku berharap dia boleh bimbing aku agar dapat teruskan hidup . dan aku berharap sangat hubungan aku direstui oleh family dia , family aku , kawan2 aku and yang paling penting direstui oleh ALLAH . aminnnn

*nota untuk biy --> maafkan segala kesilapan syg , halalkan segala ape yang biy bagi , doakan hubungan kita , terima kasih sebab hadir dlam hidup syg . syg harap biy sabar dengan perangai syg . ILOVEYOUBIY !!!!


Thanks for reading :)




. Newer Post